Dostępny HelpDesk 4 REAL – autorskie narzędzie konsultacyjne
HelpDeski zyskują coraz większą popularność i są wdrażane z myślą o potrzebach klientów przez wiele firm w Polsce – zwłaszcza przedsiębiorstw IT, które w swoich usługach mają autorskie produkty. HelpDeski są proste w użyciu, bezpieczne i pozwalają na szybkie rozwiązywanie spraw. Nazywamy je zdalną pomocą merytoryczną bądź techniczną, pozwalającą na sprawniejsze i skuteczniejsze wykonywanie obowiązków pracowników, korzystających z konkretnych programów, platform, aplikacji czy serwisów.
Dostępność cyfrowa jest niezwykle szerokim pojęciem, jednak zasady funkcjonowania nie zawsze wydają się jasne. Mimo to jest nieodzownym elementem codziennej pracy w wielu instytucjach (instytucje, które muszą zapewnić dostępność cyfrową), które posiadają różne struktury, procedury oraz cele. Każda z tych organizacji ma obowiązek zapewniać dostępność cyfrową. Sęk w tym, że dopasowanie zasad jawności do specyfiki wykonywanej pracy, nie należy do najłatwiejszych zadań.
Troska o naszych Klientów, nasza misja oraz chęć udoskonalania naszych produktów były inspiracją do opracowania i wdrożenia naszego autorskiego narzędzia – Dostępnego HelpDesku. Od innych HelpDesków wyróżnia się tym, że nasi Klienci mogą nie tylko zgłaszać usterki i swoje bieżące problemy, ale przede wszystkim mają możliwość konsultowania się z nami i wysyłania do nas pytań, dotyczących dostępności cyfrowej.
Specyfikacja Dostępnego HelpDesku
Dostępny HelpDesk można znaleźć w naszym autorskim CMSie (Systemie Zarządzania Treścią), za pomocą którego można zarządzać stworzonymi przez nas stronami www. Po zalogowaniu się do Systemu Zarządzania Treścią znajdziecie listę wszystkich zgłoszeń, które kiedykolwiek zostały wysłane. Umożliwia to sprawniejszą nawigację po wszystkich zgłoszeniach i daje sposobność szybkiego powrotu do każdego z nich. Jest to pomocne zwłaszcza gdy w instytucji prowadzi się rejestr wszystkich zgłoszeń czy innego typu raporty. HelpDesk dostępny jest dla Klientów, którzy wykupili usługę Opieki Autorskiej, w formie abonamentu. Wówczas może z niego korzystać każda osoba, która posiada konto w CMSie i jest w danym momencie zalogowana. O każdej aktualizacji zgłoszenia otrzymuje się informacje w postaci wysłanego powiadomienia na podany przy zgłoszeniu adres mailowy. Dzięki temu zawsze wiadomo na jakim etapie się znajduje. Po zamknięciu zgłoszenia Klient jest proszony o kliknięcie linku weryfikującego, który ma na celu potwierdzenie, że dane zgłoszenie zostało zrealizowane w pełni i w sposób zgodny z jego oczekiwaniami.
Po wysłaniu zgłoszenia nasi Klienci mogą liczyć na przypisanie do niego:
- numeru zgłoszenia (każde zgłoszenie ma swoje indywidualne ID),
- daty zgłoszenia,
- opiekuna (do każdego zgłoszenia jest przypisany specjalista oraz jego dane kontaktowe),
- statusu (nowy, w realizacji lub zakończony),
- ilość możliwych do wykorzystania godzin serwisowych w miesiącu,
- ilość godzin wykorzystanych w aktualnym miesiącu,
- oraz daty wygaśnięcia abonamentu Opieki Autorskiej (klienci mają podgląd na datę, w której wygasa usługa).
Zespół 4 REAL w Dostępnym HelpDesku
Każde wysłane zgłoszenie w Dostępnym HelpDesku ma przypisanego opiekuna. Ten zaś przejmuje je w całości i czuwa nad jego realizacją. Opiekunami są nasi specjaliści do spraw dostępności, którzy na co dzień dbają o standard i jakość obsługi Klienta. Członkowie zespołu specjalizują się w zagadnieniach dotyczących jawności, prawa, problemów technicznych czy redaktorskich. Regularnie bierzemy udział w szkoleniach, poszerzając wiedzę niezbędną do obsługiwania zgłoszeń. Staramy się, aby każde z nich było odpowiednio przypisane i poprowadzone w najefektywniejszy sposób.
Zalety wdrożenia Dostępnego HelpDesku w organizacji:
- większa satysfakcja pracowników – pracownicy Twojej instytucji będą odczuwać większą satysfakcję, gdy ich wątpliwości dot. dostępności cyfrowej będą mogły zostać rozwiane przy pomocy Dostępnego HelpDesku;
- błyskawiczna pomoc – nasi Klienci, którzy zdecydowali się na wdrożenie Dostępnego HelpDesku, mogą liczyć na błyskawiczną pomoc i szybszą realizację zgłoszeń niż Klienci, którzy się na niego nie zdecydowali;
- pomoc wykwalifikowanych specjalistów – nasz zespół stale się dokształca i edukuje w różnych dyscyplinach tak, aby jeszcze lepiej dzielić się zdobytą wiedzą i wykorzystywać ją do sprawniejszej pracy nad zgłoszeniami Klientów;
- łatwiejszy dostęp do wszystkich zgłoszeń – Klienci mogą liczyć na stały dostęp do listy wszystkich (kiedykolwiek) wysłanych zgłoszeń po zalogowaniu do naszego Systemu Zarządzania Treścią (CMS) oraz mogą sprawdzić informacje dotyczące statusów zgłoszeń oraz opiekunów;
- bieżący monitoring zgłoszeń – podczas całego procesu rozwiązania zgłoszenia, osoba wysyłająca ma wgląd do informacji na jakim etapie znajduje się konkretne zgłoszenie;
- spójny proces pracy – każdy z zalogowanych użytkowników może wysłać do nas zgłoszenie, które trafi konkretnie do osoby, mającej podjąć się rozwiązania zawartego w nim problemu.
Zakup Dostępny HelpDesk już dziś!
Coraz więcej instytucji publicznych decyduje się na wprowadzenie zewnętrznego wsparcia. Obecnie realizujemy ich ponad 100. HelpDesk daje dużo korzyści, a jedną z nich jest zwiększenie bezpieczeństwa oraz szybsze rozwiązywanie problemów. W naszym Dostępnym HelpDesku gwarantujemy wysoką jakość obsługi, realizację zgłoszeń w pierwszej kolejności oraz, jako jedni z nielicznych, możliwość konsultowania konkretnych przypadków ze specjalistami ds. dostępności cyfrowej. Jeśli chcesz, aby polepszyła się jakość pracy w Twojej organizacji, zgłoś się do nas!